درمانگاه دندانپزشکی حکیم

بهترین متخصص ارتودنسی در قم

بهترین متخصص ارتودنسی در قم

ارتودنسی شاخه‌ای از دندانپزشکی است که به نامرتبی دندان می‌پردازد. ممکن است فردی مبتلا به اوربایت، آندربایت، شلوغی دندان‌ها، کجی دندان و یا ناهنجاری فک باشد، که می‌تواند باعث مشکلاتی در خوردن و صحبت‌کردن شود. در چنین مواردی، درمان ارتودنسی توصیه‌می‌شود تا به‌آرامی محل قرارگیری دندان‌ها را تغییردهد و آن‌ها را صاف‌تر و مرتب‌تر کند. همچنین اگر فرد بخواهد لبخند زیباتری داشته‌باشد، ارتودنسی می‌تواند برای مقاصد زیبایی نیز انجام‌شود. این مقاله به معرفی بهترین ارتودنتیست و کلینیک ارتودنسی شهر قم می‌پردازد.

معرفی بهترین متخصص ارتودنسی و کلینیک ارتودنسی شهر قم


کلینیک دندان پزشکی حکیم

کلینیک دندان پزشکی حکیم

درمانگاه دندان‌پزشکی حکیم با هدف ارائه کلیه‌ی خدمات تخصصی دندان‌پزشکی در صفاییه قم افتتاح‌شد. این مرکز با مجهزبودن به دستگاه‌ها و وسایل پیشرفته با استفاده از مواد دندان‌پزشکی با کیفیت بالا، همچنین با همکاری متخصصین متعدد در زمینه‌هایی همچون اندودانتیکس جهت درمان ریشه (عصب‌کشی)، جراحی فک و صورت جهت انجام جراحی‌های پیچیده (ایمپلنت) متخصص لثه جهت انجام درمان‌های مربوطه و دندانپزشک ترمیمی – زیبایی جهت انجام انواع درمان‌های زیبایی مشغول خدمت‌گذاری به شما عزیزان بوده‌است. هم اکنون کلینیک دندان‌پزشکی حکیم در منطقه صفاییه قم مشغول به خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در زمینه‌های تخصصی دندان‌پزشکی همچون: کامپوزیت، لمینت، ترمیم دندان، جراحی لثه، ارتودنسی، دندان‌پزشکی اطفال و نوجوانان و … می‌باشد.

خدمات این کلینیک تحت پوشش بیمه‌های زیر می باشد:

  • تامین اجتماعی
  • شرکت نفت
  • بانک صادرات
  • بانک کشاورزی
  • بانک ملی
  • بانک رفاه
  • بانک تجارت
  • بیمه دانا
  • بیمه سینا
  • توسعه صادرات
  • بیمه سامان
  • بیمه سرمد

آدرس:

قم، محله صفائیه، خیابان شهدا، بین شهدای 30 و 31

برای دسترسی به کلینیک می‌توان از اتوبوس درون شهری در خیابان شهدا استفاده‌کرد. برای استفاده از وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی می‌توان از طریق بلوار شهید منتظری که در غرب خیابان شهدا قراردارد به کلینیک حکیم رسید. همچنین برای پارک وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی می توان از پارکینگ نیایش که در ضلع جنوبی میدان جانبازان قراردارد استفاده‌کرد. افرادی که در محله‌های صفائیه، جوی شور، دورشهر، یخچال قاضی سکونت‌دارند نیز می‌توانند از دسترسی‌های پیاده به کلینیک دندان‌پزشکی حکیم استفاده‌کنند.

تلفن‌های تماس:

025-3123

025-37733634

فکس:

025-37756813

صفحات مجازی:

https://www.instagram.com/hakimclinic/

انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در قم


انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در قم

در صورتی که قصد دارید در شهر قم و در نزدیکی میدان جانبازان  قم، بلوار زائر قم، بلوار امام رضای قم، پارک نجمه قم، حرم مطهر حضرت معصومه، خیابان معلم، مجتمع تجاری صفائیه، مصلی قدس، بهترین متخصص ارتودنسی را انتخاب‌کنید، باید موارد زیر را درنظرداشته‌اشید.

تجربه و تحصیلات متخصص ارتودنسی

وقتی‌که فهرستی شامل اسامی زیادی دارید، باید دانش و مهارت هر ارتودنتیست را درنظر بگیرید. می‌توانید به تحصیلات و مدارک وی توجه‌کنید؛ اما مهم‌تر از آن این است که بدانید از چه روش‌ها و درمان‌هایی استفاده‌می‌کند. هرچه ارتودنتیست بتواند کارهای بیشتری انجام‌دهد، نشانه‌ی تخصص بیشتر در کارش است. اگر می‌دانید که برای درمان چه کاری باید انجام‌دهید، حواستان باشد که ارتودنتیستی که انتخاب‌کرده‌اید، این تخصص را داشته‌باشد.

به روز بودن تجهیزات

ماهرترین پزشک را انتخاب‌کنید. مطمئن‌بودن از این که این متخصص، در زمینه‌ی تکنولوژی و روش‌های درمان، به‌روز است، امری مهم است. باید توجه‌کنید که این متخصص کی آموزش دیده‌است.

آیا این ارتودنتیست از تکنولوژی‌های جدید مانند تصویربرداری سه‌بعدی اشعه‌ی ایکس و قالب‌گیری دیجیتال استفاده‌می‌کند؟ آیا مطب او با خدمات بدون نیاز به کاغذ، با محیط زیست سازگار است؟ آیا  این متخصص از ارتودنسی دیمون (سلف لیگیت) و اینویزیلاین استفاده‌می‌کند؟

هزینه

باید به هزینه نیز توجه داشته‌باشید. حتی بیمه‌های دندان‌پزشکی بزرگ هم، تنها بخشی از هزینه را پرداخت‌خواهدکرد؛ درنتیجه باید به‌دنبال جایی مناسب با پولتان باشید. مشاوره‌ی رایگان، فرصت مناسبی برای پرسیدن هزینه است. ارتودنسی باکیفیت، گران‌تر خواهدبود. بسیاری از جاها، خدماتی مانند وام یا ارسال مستقیم صورتحساب به بیمه را ارائه‌می‌دهند که می‌تواند برای بسیاری از افراد مناسب‌باشد.

مقایسه با سایر متخصصین

ارتودنتیست‌ها، روش‌های درمانی مختلفی دارند؛ درنتیجه بهتراست که برای مشاوره به چندین مطب مراجعه‌کنید. برخی از آن‌ها ممکن‌است خدمات ارتودنسی و محصولات ارتودنسی داشته‌باشند که دیگران ندارند. طول درمان را با هزینه‌ی درمان مقایسه‌کنید. همچنین باید با متخصص ارتودنسی خود راحت‌باشید. آیا او خوش‌رفتار است؟ آیا احساس‌می‌کنید که او واقعاً به مشکلتان توجه‌دارد؟ آیا کارکنان آنجا خوش‌برخورد هستند و کمک‌می‌کنند؟ با مراجعه به بیش از یک مطب، احتمال اینکه ارتودنتیستی پیداکنید که بتواند نیازهایتان را درعین توجه به میزان پولی که می‌خواهید هزینه‌کنید، برطرف‌کند، بیشتر خواهدبود.

خدمات ارتودنسی درمانگاه دندان‌پزشکی حکیم


خدمات ارتودنسی درمانگاه دندان‌پزشکی حکیم

یک ارتودنتیست، متخصص ارتودنسی است. ارتودنسی، بخشی از دندان‌پزشکی است که به تشخیص، بررسی وضعیت و اصلاح دندان‌های کج و نامرتب، می‌پردازد. بنابراین، به عبارتی وقتی‌که باید ارتودنسی انجام‌دهید و بریس بگذارید، باید به متخصص ارتودنسی مراجعه‌کنید، نه یک دندان‌پزشک عمومی و ببینید که ارتودنتیست چه خدماتی ارائه‌می‌کند.

مرتب‌کردن دندان‌های نامنظم

کار اصلی متخصص ارتودنسی، تشخیص و درمان مال‌اکلوژن دندان و ناهنجاری‌های دهان است. مال‌اکلوژن (بایت بد) یکی از مشکلات شایع دندانی است که ارتودنتیست می‌تواند برطرف‌کند. این مورد، شامل حالت‌های زیر است:

  • آندربایت: فک پایین جلوتر از فک بالا قرارمی‌گیرد.
  • اوربایت: فک بالا جلوتر از فک پایین قرارمی‌گیرد.
  • کراس‌بایت: دندان‌های فک بالا، عقب‌تر از دندان‌های فک پایین قرارمی‌گیرند.
  • جلوزدگی (پروتروژن) دندان‌های قدامی بالا: یا دندان بالایی خیلی جلو است و یا دندان پایین به‌اندازه‌ی کافی جلو نیست.
  • شلوغی دندان (کراودینگ): دندان جای کافی برای بیرون‌آمدن ندارد.
  • فاصله (اسپیسینگ): فاصله‌ی بین دندان‌ها زیاد است و یا دندان‌ها کلاً ازدست رفته‌اند.
  • اوپن‌بایت: دندان‌های قدامی فک بالا و پایین روی هم قرارندارند.
  • عدم انطباق خط میانی دندان (میدلاین): دندان‌های خلفی دو فک منطبق نیستند.
  • دندان‌های شلوغ و نامرتب

چه زمانی به متخصص ارتودنسی مراجعه کنیم؟


کودک باید در 7 سالگی توسط متخصص ارتودنسی معاینه‌شود. این امر باعث‌می‌شود که هرگونه نامرتبی، هرچه زودتر تشخیص‌داده‌شود. علاوه‌براین، دلیل برخی از مشکلات دندانی، عادات نامناسبی مثل مکیدن انگشت شست است. درمان زودهنگام، می‌تواند باعث جلوگیری از آسیب‌رساندن این عادات به رشد دندان‌ها و فک شود. همچنین متخصص ارتودنسی می‌تواند رشد فک را هدایت‌کند و کودک را برای بهبود ظاهر و ساختار دندان‌ها، تحت‌نظر داشته‌باشد.

سایر متخصصین ارتودنسی شهر قم


دکتر سیده سلوی خسروشاهیان

آدرس: قم- خیابان شهید لواسانی

دکتر الهه سلطان محمدی بروجنی

آدرس: قم- خیابان شهید لواسانی

دکتر سعید قریشی

آدرس: قم- بلوار امین

دکتر محمود پورغزنین

آدرس: قم- بلوار جمهوری

مقالات مرتبط
Share on whatsapp
اشتراک گذاری در واتساپ
Share on twitter
اشتراک گذاری در توئیتر
Share on telegram
اشتراک گذاری در تلگرام
فهرست مطالب
تماس با درمانگاه حکیم